A képzéssorozat célja az Önkormányzat, a helyben működő vállalatok és a kerületben tevékenykedő civil szervezetek közötti partnerség élénkítése mellett a civil szervezetek fejlesztése és képzése, hogy saját kompetenciáikat felhasználva jól, hatékonyan és üzleti alapon tudjanak segíteni az Önkormányzatnak, illetve a vállalatoknak fenntarthatósági feladataik megvalósításában.
A program hatodik alkalmán a Goldberger Textilipartörténeti Múzeum biztosított helyszínt a képzésnek. Rövid köszöntést követően Romet-Balla Ágnes, az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa kommunikációs és adománygyűjtési igazgatója beszélt arról, hogyan érdemes felkészülni egy új céggel való megbeszélésre. Az előadás rendkívül szemléletesen mutatta be a tárgyalástechnika, az érvelés és meggyőzés témaköreit, és rengeteg jól használható gyakorlati tanáccsal látta el a szervezetek képviselőit.
Ezután négy civil szervezet (Óbudai Múzeum, Egyboglya a Családi Közösségekért Alapítvány, A Jövő Záloga Közhasznú Egyesület, Kaszások Óbudai Ifjúsági Klub Egyesület) rövid bemutatkozó prezentációjával folytatódott a program, majd a bp Hungary négyfős toastmaster csapata következett, akik a pitch készítésének témakörét – elméleti alapok és technikák, hasznos tippek és trükkök, prezentációs jó gyakorlatok – járták körbe előadásaikban.
A program végén a 2023. október 12-i záróeseményre való felkészülésről volt szó: milyen feladatok állnak azon résztvevők előtt, akik vállalják, hogy az idei sorozatot lezáró rendezvényre egy 4 perces pitch-csel készülnek – integrálva benne a képzésen tanultakat. A jelentkező szervezeteknek ez egy nagyszerű lehetőség arra, hogy szakértő támogatással – a Civil Impact munkatársai mellett a bp toastmasterei is felajánlották segítségüket – összeállíthassák, és a nagyvállalatok képviselőinek bemutathassák saját portfóliójukat.
A Civil Üzleti Iskola megvalósításában szakmai partnerünk a Civil Impact Nonprofit Kft., akiknek ezúton is köszönjük a szervezést és a közreműködést.